StarOffice Error

cevela cevela na post.cz
Sobota Říjen 2 22:53:09 CEST 1999

> Pri otevirani a tisku dokumentu
> mi vyhlasi hlaseni:
>
> An unrecoverable error has occured.
> All modified files have been saved....
>
> Po teto hlasce StarOfiice zkolabuje a je nutno ho nastartovat znovu.
> Pri otevirani dokumentu se tato chyba vyskytuje asi u 50% pripadu
> otevreni dokumentu. To same je i u pouziti Ctrl+P.

Záleží hodně na tom na čem SO5.1 provozujete a jakým způsobem jste jí
vnutil českou klávesnici. U mně se vyskytl podobný problém na RH5.2Cz, kde
jsem měl SO počeštěnou pomocí balíku XKB-czsk-forcedIM. Dnes používám
RH6.0Cz a českou klávesnici v SO mám aktivovanou přes libI18Nforce od
Zdeňka Kabeláče a už mi SO nepadá o nic častěji naž kdysi MS Word. Dále
může být problém s nastavením proměnných LC_ALL ... Počeštění RH 6.0 je
uvedeno v Czech Howto tuším na www.penguin.cz. Povídání o instalaci a
poinstalačních úpravách SO5.1 by mělo vyjít na www.root.cz na začátku
příštího týdne (asi 4.10.1999). Dalším draze (časově) vykoupeným poznatkem
je, že SO potřebuje především u dokumentů MS Office (asi nejhůře je na tom
RTF a DOC) předvolit při otevření co vlastně chcete otevřít (v okně open je
to nejníže položená kolonka). Pravděpodobnost úspěšného načtení "cizího"
dokumentu se tím hodně zvýší.
L. Čevela