HOSTNAME

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Říjen 3 19:08:33 CEST 1999

On Sun, 3 Oct 1999, Dan Ohnesorg wrote:

> Ale musi byt stejne, jiank Vam po startu ppp prestanou chodit Xka, ssh
> nebude fungovat, pokud se pouziva login pres RSA klic.
>
> Nastavi se tak, ze se vytvori v /etc soubor HOSTNAME a v nem se uvede.
> Ten soubor tam muze uz byt, ale asi je prazdny.

Eh, sorry, ja jsem si to malo precetl. Pokud chcete bezpodminecne menit
jmeno, coz z vyse uvedenych duvodu nedoporucuji, tak bud volanim prikazu
hostname, nebo pouzitim kppp, ktery to umi implicitne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.