Problem se zvukovkou

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Neděle Říjen 3 23:03:31 CEST 1999

 > Mam problem. Po prekompilovani noveho jadra (2.0.35->2.2.3) mi nejde
 > nasetovat  zvukovka (SB AWE 64). Konkretne to vypisuje chybu: An error was
 > encoutered running the modprobe program. Pritom jsem zvukovku do jadra
 > zahrnul a podporu modulu take. Nevim ale co to ma s modulama spolecneho,
 > kdyz jsem zvukovku vybral na pevno.

Mate upgradovane modutils? Podivejte se do linux-2.2.3/Documentation/Changes,
tam je napsano, jake verze ceho jsou potrebne k provozovani jadra 2.2.3.

Vubec je dobre pri upgrade jadra koukat na tyto Changes. 8-)

Zdravi
                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky(at)upol.cz   (ISO Latin 2 encoding gladly accepted)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj	ICQ: 49514837
Finger kopeckyj na alpha.inf.upol.cz for Geek Code.