Mesa + 3DFX

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 4 07:22:31 CEST 1999

Tom Hudec wrote:

> Mam Rivu TNT a X-server jsem si taky stahoval z jejich stranky, vcetne
> knihovny
> pro Mesu. Akcelerace nebyla - vze bylo SW, dokud jsem neprejmenoval
> jejich knihovnu na libMesaGL.so.3.0. Tedy konkretne jsem udelal toto:
>
> 1) rozbalil jejich XF86_SVGA a libGL.so.1 do /tmp
> 2) mv /tmp/XF86_SVGA /usr/X11R6/bin/XF86_TNT_SVGA
> 3) vi /etc/X11/Xserver
>    zmena na 1. radku na /usr/X11R6/bin/XF86_TNT_SVGA
>    Mozna, ze na jijych (ne Debianovskych) distr. je treba zmenit link
>    /etc/X11/X -> /usr/X11R6/bin/XF86_TNT_SVGA
> Nyni mam jejich X-server.

> [...]

Uz som to vyriesil Pre 3Dfx je mesa3dfx su to vsetky mesa baliky dokopy,
to som mal. Apre RUSH je treba nastavit dve prenne shelu MESA_GLX_FX a
MESA_WGL_FX a obe musia byt rovnake jedno nestaci pre ostatne karti sa nastavuje
len MESA_GLX_FX. Dalej niektore programy zle pracuju pokial sa pokusite ich
spustit vo fullscreen mode, alebo pokial pouzivaju atipicku farebnu hlbku tak sa
vam to prepne do softveroveho reenderingu.

Inak dakujem vsetkym co sa snazili pomoc. Ale vyzerato ze v linuxe sa vsetci
hraju len na HW ktori je potporovani v zakladnej distribucii a to ma mrzi :(

--
Ludska blbost a dobrocinost su nekonecne!

				Urcite nato prisiel niekdo skor ako ja :(
*
Zz_indigo /*Marek Blasko*/