SOLVED: Zvuk v Debianu

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Říjen 4 07:56:54 CEST 1999

Petr Cech wrote:

> nebo jenom samostatne
> auto
> pak pokud je zakompilovan kerneld/kmod tak se automaticky natahne pri
> prvnim pokusu o pouziti.

Presne tak, modul se ma natahnout az kdyz jej neco zacne pouzivat.
Neni to chyba!

Jinak jeste pro informaci, pokud by nekomu SB nebehal jak ma,
tak je treba modul natahnout s parametry, kde vase karta lezi.

Napriklad takto:

#begin Sound Blaster
16PNP
options sb io=0x220 irq=5 dma=1 dma16=5
mpu_io=0x330
options adlib_card
io=0x388
post-install sb /sbin/modprobe "-k"
"adlib_card"
#end Sound Blaster 16PNP

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz