RH 6.1cz [Was: Re: Vypaleni RH 6.0]

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Říjen 4 08:13:48 CEST 1999

Stravil jsem cely vikend na RH6.1cz. Jeste dnes bude vypustena prvni beta
verze. Finalni verzi muzete ocekavat na konci tohoto tydne, nejpozdeji v
pondeli. Portace baliku vzhledem ke stavu minule 6.0cz byla trivialni
(vedel jsem, co me ceka). Na TODO listu jsou uz jen zacistovaci prace v
prekladu instalace. Se samotnou distribuci uz problemy (me zname) nejsou.

Distribuce bude zretelne oznacena jako vyvojova a zmeni se na finalni v
okamziku, kdy bude predana Computer Pressu. CPress ji behem nekolika tydnu
(2-3) vyda ve forme, ktera byla slibovana pro 6.0cz a na kterou nikdy
nedoslo (tj. instalacni prirucka + CD v cene okolo 150,- Kc) - protoze za
to muzu ja, znovu se tim vsem postizenym omlouvam.

Distribuce se bude nachazet nekde okolo:
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/ ...

Nyni uz jen cekam na vytvoreni prostoru pro mirror.

On Mon, 4 Oct 1999, Jodas Petr wrote:

> Dobry den,
> mam takovy strucny dotaz - Vypali se mi spravne CD s RH 6.0, kdyz ve Win95
> stahnu CD do ISO file a nasledne vypalim ?

Pokud ten SW umi vypalovat RAW image, pak to fungovat bude. Pozor - s
americkou distribuci jsou spojeny nektere 'netrivialni' problemy, ktere je
potreba vyresit pro korektni fungovani cestiny. Baliky 6.1cz, ktere tyto
zmeny zajistuji, budou ve zvlastnim adresari k dispozici.

--
                        Milan Kerslager