qmail a imap

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Říjen 4 10:29:11 CEST 1999

Dobrý den,

mám u nás rozjetej qmail s doručováním do ~/Maildir/ a potřeboval bych
nad ním rozjet korektně imapd. Mám s tím ale problémy. Získal jsem
imapd, který si poradí s ~/Maildir/ strukturou, ale zase není možné
vytvořit na serveru složku a ukládat si do ním došlé maily apod.
Rozchodil to tu, prosím, někdo?

Pro zpracování pošty zde používáme pine a IMP, oba dva programy chodí
nad imapd... Protože je tu pine docela zaběhlý, nerad bych přecházel na
nějaký jiný program.

Díky moc...

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72