SAMBA a _individualni rizeni pristupu_

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Říjen 4 14:01:06 CEST 1999

On Mon, Oct 04, 1999 at 11:40:11AM +0000, Leos Bitto wrote:
> Ferdinand Prantl (Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz) wrote:
> :
> :   To prihlaseni v 9x bohuzel nejde odstranit,
>
> Souhlasim.
>
> : takze pokud si ke kompjutru seda vice lidi achteji pracovat
> :  se sambou-serverem, museji se prehlasovat...
>
> Nesouhlasim. Kdyz si Sambe reknete o \\server\prostredek%login,
> dostanete \\server\prostredek pripojeny pod uzivatelskym
> jmenem login. Pokud je potreba heslo, budete ho samozrejme
> muset zadat. Je to sice mene pohodlne nez jenom kliknout,
> kdyz jste spravne prihlaseni, ale je to rozhodne rychlejsi
> [...]

  je ten znak opravdu procento ? Ted jsem to vyzkousel na w95 i
  na w98 a nic... Nejde tohle preci jen pouze na NT?
  (nase samba je 1.9.18p8)
  Takze se dal prehlasujem...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."