RH 6.1cz [Was: Re: Vypaleni RH 6.0]

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Říjen 4 14:19:59 CEST 1999

On Mon, 4 Oct 1999, Jaroslav Brandis wrote:

> Ja som to skusal na WinOnCD3.0 vysmazit ako RAW a napalil som iba 650 MB
> nicoho. Pouzil som ISO z linux.cz myslim ze slo o RedHat6.0

Ja nevim, pokud postupujete tak, ze stahnete ISO image, zkontrolujete MD5
checksum, (prejmenujete koncovku na *.iso) a nasledne ve Wir9x vypalite
jako RAW nebo "Create from disc image" tak to proste musi chodit, delal
jsem to takto za posledni pul rok nejmin 50x.

R.V.

Soft je Adaptec, co je prilozen k vypalovacce HP 8210i.