Cesky lematizator

Petr Kubicek kubicek na mathesius.ff.cuni.cz
Pondělí Říjen 4 15:52:26 CEST 1999

According to Libor Pechacek:

> Pomuzou snad na UFAL pri MFF-UK
> (http://www.mff.cuni.cz/iso/organ/dep/UFAL.htm).  Jiste budou vedet
> vice.

Pro cestinu existuji lemmatizatory dva a oba jsou pouze za
penize. Jeden je od P. Sevecka a druhy ma puvod od lidi
z UFALu. Vytvoreni dobreho lemmatizatory stoji hodne
casu a tim i penez navic to musi delat lidi, kteri o tom
neco vedi. Programy tohoto typu obvykle nejsou volne dostupne
ani pro vetsi jazyky nez je cestina. Proto moc neverim, ze
nekdy bude slusny a volne dostupny lemmatizator. Asi jsem
moc nepotesil, no snad se pletu :-).

Petr