SQL interface k DBF?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Říjen 4 16:00:24 CEST 1999

On Mon, 4 Oct 1999, Jan Kasprzak wrote:

> : Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic
> : Paradoxem Perlu je, ze temer vse co v nem ma nejakym prinos
> : mluvi proti jeho pouziti.
>
> #!/usr/ships/titanic -w
> use DBD::XBase;

Dekuji za dobrou radu, ale za tu cenu to nestoji. Perl prosim ne.
Kdyz jsem minuly tyden videl src. k DBI a nasledne k DBD pro
Oracle, premyslel jsem z ktereho se mi udela hur. Zvlaste
me dostalo rafinovane DBI, ktere ackoliv verze X, o sobe
tvrdilo, ze je verze Y,nasledkem ceho instalace DBD sapajici
se navic po konkretni verzi DBI (majir, minor) vyhorela na cele care.
Snad kdyby to byl nejaky mensi program tak by se nad tim uvazovat dalo.

> 	Kdyz jsem se dival naposledy (cca rok zpatky), neumelo to praci
> s .idx, ale kdyz ti staci jen .dbf, je to OK. Ostatne mohlo se to zmenit.

Jde mi ciste o rychlost. Nutne to ani nemusi byt DBF. Rad bych vsak
dal necemu co je pouzitelne i na ne-Unix platformach. Idealne
take Windows.

Ted jsem zkousel gadfly, coz mi prislo, ze je jakysi
SQL engine, ktery se nesnazi tvarit jako server (i kdyz to
umi), podporuje transakce apod. Ma vsak vlastni datovy format
(autor tvrdi, ze mezi platformami se da volne kopirovat)
coz by ani tak nevadilo. Ovsem 100 000 insertu trvalo docela
dlouho :). Jeste jsem ho nezavrhl, na to co jsem s nim provadel
by se hodil spis opravdovy SQL server, ale nektere veci mi
ne tak zcela fungovaly a tak mu jeste den venuji a uvidim.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/