SAMBA a _individualni rizeni pristupu_

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Říjen 4 16:36:12 CEST 1999

On Mon, Oct 04, 1999 at 04:23:31PM +0200, Martin Spirk wrote:

> Umi to urcite i verze pred 2.0 ale pokud pouzivate puvodni rpm z RedHatu 5.1 tak
> tam muze byt nejaky problem. Sice uz si nepamatuju presne podrobnosti, ale vim
> ze se mi dve samby stejne verze, jedna z rpm na linuxu a druha kompilovana na
> Solarisu chovaly v tehle zalezitosit ruzne.

  samba tu bezi na DEC/U*X 4.0 prelozena z tgz, sifrovani hesel neni
  pouzito, sdileni je podle uzivatele. Chova se mi to zvlastne -
  - kdyz se pokusim pripojit prostredek s %login, on ho ve widows
  jako jednotku sice prida, ale neni v ni nic (bodet by jo, kdyz
  tam bez hesla nemuze mit pravo). Tak nevim, jestli upgradovat, nebo ne...

    Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."