Klavesnice v X-kach (vyreseno)

Miroslav Zidek m.zidek na iol.cz
Pondělí Říjen 4 21:48:49 CEST 1999

On 1 Oct 99, at 22:34, V.S. wrote:

> Mohl byste se podelit s vyslednym resenim?
Rad se podelim. Mate ale na mysli problemy s klavesnici nebo tiskem?
Jestli s tiskem, tak ano, ale momentalne mam jine, prijemnejsi starosti
nez sedet nad linuxem (v nedeli se mi narodila dcera a na linux nemam
ani moc pomysleni :-)) Ale pokud to nepospicha, tak rad. Problem je v
tom, ze to na HPDJ600 tiskne vsechny ceske znaky (i importovane z
Woknousu) az na pismeno ř (r s hackem)

Mirek

mailto: m.zidekiol.cz
/charset: iso-8859-2/