lehce OT: prenos dat mezi SO a M$ Word

Salac Martin XSALACM na lab.felk.cvut.cz
Úterý Říjen 5 08:24:57 CEST 1999

Zdravim.

Taxemi konecne podarilo podarit pocestit SO5.1 na RH5.1. Nejdriv jsem
mel mrtve hackovane klavesy nad escrz, ale upgradem KDE z 1.1 na 1.1.2
se vse vyresilo (takze pokud ma nekdo stejne problemy, necht
upgraduje KDE)
No ated ten problem. Mam dobre nainstalovane fonty ISOlatin-2 a
fachci to squele. Jenom jsem vytvoril dokument ve StarWriteru a
ulozil ho jako .doc a pak jako .rtf (dokument psany IL-2 fontem), no
a kdyz jsem si to pustil ve Wordu, tak misto vsech pismenek byly
obdelniky (jako u z~ v ISOLat-1). Jenom obrazek v dokumentu byl O.K.
Paxem napsal to same bez diakritiky fontem IL-1 a zase ulozil v doc a
rtf (na zkousku) a ejhle Word to najednou precetl.
Nevite nekdo (nesetkal jste se s tim) proc Word neumi precist IL-2
font? A to tam mam modul CP-code1250, ktery mi to konvertuje z IL2 na
Win 1250.

Dik, cau
            Marsal