Problem s instalaci RH6.0

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Úterý Říjen 5 10:30:08 CEST 1999

# 	instaluji RH6.0 a po nastaveni site probiha konfigurace zavadece -
# ale tato cast selze a jiz se mi nepodari nabootovat. Disk je rozdelen pouze
# na 2 partition - Linux native a Linuz swap. Nikdy jsem s tim problemy nemel
# a najednou to prestalo chodit. Nemate s tim nekdo nejake zkusenosti ? Disk
# je 3080 MB velky, swap ma 80Mb, zbytek je ext2.

Zdravim,
  myslite tim ze kdyz instalujete a on se vam snazi zapsat LILO tak to
selze? No, mne to parkrat udelalo take (a opravdu netusim proc), tak sem
to vyresil tak, ze sem si nechal pri te instalaci (asi o 2 kroky drive) udelat
bootovaci disketu, po instalaci sem si LILO nenechal zapsat, nabootoval z
diskety, prihlasil se jako root, napsal do interpreteru `lilo`, rebootnol a
pak sem si klidne bootoval z diskety.
  Nevim proc to instalacni program nekdy po...., kdyz to potom normalne
funguje.

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz