Znovu SAMBA a _individualni rizeni pristupu_

Josef Mádlík madlik na jsp.cz
Úterý Říjen 5 10:46:08 CEST 1999

Zdravim
Prispevky na dany subjekt se nejak odchylily od puvodniho dotazu.
Tento problem mam rovnez a proto tuto diskuzi sleduji.
Me to nefungovalo na Sambe 2.0.2 ani 1.9.18.
Je tedy nejake reseni na nize uvedeny problem? Nebo jsme tu dve trubky?

        J.Madlik