ctyrnasobna karta D-LINK DFE-570TX

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Říjen 5 12:10:02 CEST 1999

Martin Patka wrote:

> Zdravim,
>
> nevim, zda tento dotaz neni trochu off-topic, ale chtel
> bych se zeptat na ctyr-nasobnou kartu D-LINK.
>
> V technickych udajich je psano, ze ma podporu pro linux,
> ale take to, ze je "Port-trunking". Co tento vyraz znamena ?
> Je to pouzitelne jako 4 nezavisle karty  eth0 az eth3 ?

Netvrdim, ze to jede v Linuxu, ale myslenka pouziti teto karty
a asi tato: bud jede jako ctyri nezavisle sitove karty nebo
se pripoji do switche 4-mi kabely a pak se to tvari
jako jeden spoj (trunk) o propustnosti 800Mb.
Tim se odstrani uzke misto, kdy jak klienti, tak server
maji fast ethernet karty.

P.