HOSTNAME

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Říjen 5 12:41:27 CEST 1999

> svuj vlastni zcela vymysleny hostname jsem nikdy nemenil a nikdy to nicemu
> nevadilo (naopak by asi mohlo vadit, kdybych ho menil) a /etc/hosts ho mam

Dle me zkusenosti to vadi pri komunikaci via talk mezi stroji.
Pokud jsem si [za dob sveho dialupovani] nezmenil hostname
na dialXX.XX.cz, talk se nespojil at jsem delal co jsem delal. Pro
rozchozeni stacilo prave zmenit hostname.
Hledal jsem radu i zde, ale jinak se to vyresit nepodarilo.

To jen k diskusi o potrebe menit hostname.

--
                                  -Dzon
                             dzon na writeme.com