SW na oboustranne mirrorovani

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Úterý Říjen 5 12:50:18 CEST 1999

On Thu, 30 Sep 1999, Pavel Lisy wrote:

> Dobrý den
>
> Chtěl bych se zeptat zda někdo nepoužíváte co hledám, abych nemusel procházet
> všechny možné sw.
>
> Používám wget na ozrcadlení různých www nebo ftp. Nyní bych ale potřeboval, abych
> mohl to samé dělat i opačným směrem, což wget neumí (nebo se pletu?). To
> znamená: na interní síti provedu update www stránek a něco mi to (nutně pouze z
> příkazového řádku, abych to mohl spouštět i cronem) ozrcadlí na internet, ale
> selektivně, ne že to celé smaže a pošle znovu.
>
> Zároveň to musí umět zadat jméno účtu a heslo.

> [...]

Da se pouzit rsync. Ale ma to vlastni protokol. Funguje i pres rsh (ssh).

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                          Czech Republic      *