Locale v RH 6.0

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 5 11:36:02 CEST 1999

On Tue, 5 Oct 1999, Michael Mraka wrote:

> Borek Lupomesky wrote:
> %    Precetl jsem si vase rady, ale sort mi stale netridi, i kdyz mam locale
> % nastavene tak, jak bylo napsano:
> %
> % rethymno:~$ locale
> % LANG=czech
> % LC_CTYPE="cs_CZ"
> % rethymno:~$ sort test.txt
> % zen
> % žena
> % čeněk
> %
> %    Kdyz dam LANG=cs, nebo LANG uplne odstranim, tak se stale nic nezmeni.

> [...]

Pred nedavnem jsem sem posilal tento dopis (nikdo, ale nereagoval takze
znova):

---
Date: Mon, 27 Sep 1999 09:23:10 +0200 (CEST)
From: Zakkr <zakkr na zf.jcu.cz>
To: linuxik <linux na linux.cz>
Subject: LOCALES: sort bug

 Zdar,

 rad bych se zeptal jak dobre sortuje s podporou locales utilitka
(GNU textutils 2.0) sort?

 Odpovim si sam (alespon) mne nesortuje ... koukal jsem do zdrojaku
a je tam sice setlocale, ale bohuzel qsort() tam vola funkci
struct_month_cmp()  a ta k porovnavani stringu pouziva strcmp() na misto
strcoll() ktera podporuje locales. Zkousel jsem to a pokud se to opravi tak
to je to OK.

 Preklad tam delal Vladimir Michl <Vladimir.Michl na upol.cz>, bylo by mozne
pokud je ve spojeni s autory nejak zjednat opravu - nebo to rovnou poslat
do bug-textutils na gnu.org (teda pokud je to opravdu chyba)?
------

							Zakkr