RH 6.1 v rpm2html (Re: Cartman 6.1 NFS)

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Říjen 5 15:12:34 CEST 1999

Jakub Jelinek wrote:

> Ahoj!
>
> Intelovy RedHat 6.1 jsem dneska exportoval i pres NFS na
> nfs://sunsite.mff.cuni.cz/ftp/MIRRORS/ftp.redhat.com/redhat/redhat-6.1/i386/
> pro ty, kdo chteji instalovat po siti, ale chteji GUI install.
> (pres ftp/http je k dispozici od vcerejska).

Dnesnim dnem je na serveru Penguin aktualizovan archiv RPM baliku
pro RedHat 6.1 Cartman.

rpm2html automaticky generuje Web stranky popisujici databazi RPM
baliku.

Cilem rpm2html je take identifikovat zavislosti mezi ruznymi baliky a
nalezeni baliku(u) poskytujicich zdroje potrebne pro instalaci daneho
baliku. Kazdy
balik je analyzovan pro zjisteni zavislosti a zdroju, ktere nabizi. Tyto
vztahy jsou vyjadreny pomoci odkazu v generovanych strankach. Nalezeni
baliku
poskytujici zdroj je pak otazkou nekolika malo kliku mysi!

Dalsi vyhodou jsou razene stranky umoznujici uzivateli najit balik podle
ruznych kriterii(s ohledem na spravny popis baliku od spravce).

Tento archiv obsahuje 2364 RPMs reprezentujicich 3795 MB dat

     Seznam RPM razenych podle kategorie
     Seznam RPM razenych podle data vytvoreni
     Seznam RPM razenych podle jmena
     Seznam RPM razenych podle udrzbare
     Seznam RPM razenych podle distribuce

Snek
P.S. Na preindexovani pro vyhledavani souboru a knihoven z
     http://www.penguin.cz/rpm2html/search.html se pracuje,
     ted tam je jeste RH 5.0
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz