Instlace RedHata pres FTP, nezobrazujici se disk

Adam Mika amika na iol.cz
Úterý Říjen 5 22:59:38 CEST 1999

Dobry vecer,
  v posledni dobe mam dva problemy a castecne spolu souvisi:
1) Chci na pocitac ktery nema CD-ROMku nainstalovat Linux. Rozhodl jsem si
ho instalovat pres FTP, jenze s instlaci jsou porad problemy. Je to RedHat
5.1 co prodaval CPress. Vytvoril jsem si obe potrebne diskety, nabootoval,
vybral jazyk, druh klavesnice a pote zpusob instalace - FTP. Pote me to
vyzvalo ke vlozeni druhe diskety. Vlozil jsem ji tam a ted nastava nekolik
variant: bud to strasne dlouho jenom cte a nic se nedeje nebo to popojede
kousek dal ( vyberu jestli je to upgrade nebo instalace, reknu ze nemam SCSI
disky, vyberu jestli chci Disk Druida nebo Fdisk, ale dal se nikdy
nedostanu). Proste to jenom cte z diskety a vubec nic se nedeje. Kdyz to cte
treba 15 - 30 min tak me to pochopitelne prestane bavit.

2) Kdyz pri ty instalaci bootuju z ty prvni diskety, tak mi to detekuje, ze
mam dva disky. Jejich presny typ a ty veci okolo, ale v Disk Druidovi se
ukaze jenom ten prvni,

Za rady a napady predem dekuji

S pozdravem...

Adam Mika