DOSemul nebo DOS - hypoteticka otazka

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 5 23:04:26 CEST 1999

On Tue, 5 Oct 1999, Sachl, Jiri Ing. wrote:

> mam-li maly disk a chtel bych mit Linux a zaroven deti by chteli nejake ty
> hry pro DOS a neco se skolni tematikou pro DOS je vyhodnejsi roseknout disk
> a nechat misto pro DOS nebo celej disk nechat Linuxu a spolehat na DOSemul ?

Ja jsem pod tim rozbehal treba i DOOMa a HERETICa ... obvykle male hry
(kolem 1 MB) chodi bez problemu ... kazdopadne pocitejte s tim, ze ty
programy pod dosemulatorem pujdou obvykle dost pomalu, ale treba ten doom
byl hratelny pod dosemu i na 486/DX5-133MHz 32MB RAM ... chce to jen
vytvorit dobrou konfiguraci /etc/dosemu.conf . Zvuk je provaden emulaci
SB16 (typ 1) a neni nic moc, ale na toho DOOMa to stacilo. Nektere
programy, ktere treba vyuzivaji nejakou silenou grafiku ale muzou DOSEMU
neprijemne zaseknout, coz se muze stat i z jinych duvodu - proto
doporucuji mit do jadra zakompilovanou podporu MagicSySRq keys ...

--
 |           Martin Mačok                            |