Setkani na Invexu?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Říjen 5 23:29:37 CEST 1999

   From: "Lumir Jasiok" <lumir.jasiok.fs na vsb.cz>
   Date: Tue, 5 Oct 1999 11:39:51 +0100

Zdravím,

   > mohl by mi nekdo prosim napsat bez diakritiky, kdy a kde se kona to
   > setkani? Ceho se bude presne tykat?

pokud máte problémy se čtením diakritiky, přihlašte se do listu linux-ascii,
kde je diakritika automaticky ořezávána :-)

A k druhé části - pokud zítra máte cestu na INVEX, tak je tam LinuxHall (a to
tuším v pavilonu G2). O žádném dalším setkání nevím, ale pokud bude dostatek
zájemců, mohli bychom případně navštívit některé z brněnských restauračních
zařízení a nezávazně se ....... . Každý nechť si dosadí svoje, že OF :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz