vytvoreni boot.img >1.44MB

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Středa Říjen 6 01:02:39 CEST 1999

Zdravim

> Me to pred asi pul rokem neslo. Proste s CDcka sel nabootovat jen
> 1,44MB image, ten 2,88MB nefungoval.

inspiroval me predchozi mail od  -Dzona ( - dekuji ) akorat jsem neznal
parametry pro 2.88 MB disketu pro mkdosfs. Tak jsem vzal soubor
eltorito.img ze Slackware 4.0, namontoval, smazal stavajici soubory,
nakopiroval sve a vypalil na RW. Uz to bootuje, akorat mam jeste nekde
chybku v montovani root-fs.

A eltorito.img je 2.88MB, takze uz funguje :-))

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin