/boot/System.map has an incorrect kernel version ???

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Říjen 6 08:00:09 CEST 1999

Nakopirovat prislusny soubor vznikly po kompilaci jadra na prislusne
misto. Na funkcnost no nema vliv, akorat Vam treba nepujde lsof a po OOPS
nebudete vedet, kde to zuchlo (tj prevod mezi adresami a deklaracemi
funkci).

--
                        Milan Kerslager