Netscape problem!

Petr Hodan hodan na sgi.fsid.cvut.cz
Středa Říjen 6 10:15:07 CEST 1999

> Mam cerstve nainstalovan RedHat 6.0 (english)-kompletne.
> Bez problemu jsem nakonfiguroval i Sambu, takze sit slape, ale nejde za
> boha spustit Netscape.Nevypise to ani zadnou hlasku o chybe .... Myslim
> , ze sit je nakonfigurovana dobre. Netscape spoustim z X-windows (Gnome)

	1) mate ho naistalovanej?
	2) pokud ho spoustite v GNOME, nemusi chodit odkaz z menu, dejte
Run... a netscape...
	3) pokud i to sklame, pak ho skuste spustit z xtermu....

	btw: se siti to nema co delat, pokud je netscape instalovanej
lokalne, beha i na pocitaci bez pripojeni k siti....

	CU THaleZ

Why use Windows, when there are doors with Penguin?
 THaleZ Linux Zone: http://www.penguin.cz/~thalez
    THaleZ ultimate mail: thalez na penguin.cz