Netscape problem!

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Říjen 6 10:58:55 CEST 1999

Spustte si terminal a v nem napiste: netscape. Vypise se Vam, jakou
promennou musite nastavit. Pak budete muset napsat neco jako:

MOZILLA_ALLOW_ROOT=1 netscape &

aby se Vam spustil. Nebo si stahnete novejsi verzi Netscape, nejlepe tu,
co se nachazi v ceske verzi 6.1pre. Ma zabudovane nektere opravy.
Taky muzete oeditovat skript, ktery tohle chovani dela:

vi `which netscape`

BTW: jak vypada Netscape 4.7? Neni k nemu jeste Fortify (nebo funguje ta
     stara?)

--
                        Milan Kerslager