WaveLan & AccessPoint

Spousta Patrick spousta na pvt.net
Středa Říjen 6 15:15:11 CEST 1999

Posilam jeste jednou, nejak se mi nedarilo odeslat do konf :-)

Milan Suchanek wrote:

> Zdravim,

Taktez.

> mam nasledujici problem, jak donutit ke spolupraci 2 linuxove pocitace s ISA
> Wavelanovou kartou. Situace je zhruba takova:

> AccessPoint funguje jako bridge, oba stroje jsou tedy ve stejne siti. Oba
> mohou komunikovat s kymkoli na Internetu, ale nemohou mezi sebou, proste se
> vubec nevidi. Nevim, zda je to vlastnost tohoto druhu spojeni, nebo jen

V tom to bude "ze se nevidi". Pokud se opravdu "nevidi" (tim myslim
radiove, tj. oba konce maji mezi sebou kopec nebo pouzivaji uzce smerove
anteny) a obe komunikuji se STEJNOU antenou (kartickou) = to je vas
pripad, je treba temto
stanicim rict, ze se nachazi v systemu, kdy se stanice mezi sebou
nevidi. Nikdu jsem to nenastavoval v linuxu, ale na Woknech je to
parametr Mediu reservation se musi zapnout na "Hidden stations".
komunikace s AP pak neprobiha jen s pomoci ACK, ale take s RTS/CTS
(skoro jak na seriaku, ze?). Pokud nemate toto nastaveno, tak pri pokusu
o prenos dochazi ke kolizim a pakety musi byt znovu preposilany. Na AP
se pak nastavuje parametr Threshold na hodnotu 500.
Pokud toto nepomuze, tak teda nevim.

PAT