Jak nastavit Proxy?

Petr Vacha petr.vacha na pvt.cz
Středa Říjen 6 19:07:09 CEST 1999

Dne St, 06 říj 1999 jste napsal(a):
> Vazeni kolegove,
> prosim poradte s trivialitou - asi - mne se nejak nedari.
> Mam lokalni sit, nekde v dalce je proxy do Internetu a ja bych rad spustil meho
> "soukromeho" squida v LANce. Potrebuji, aby dotycny cacheoval stranky, ale
> hlavne, aby vzdycky pozadal nadrizeneho o obsah. Totiz, kdyz to mam nastaveno
> "klasicky" - parent proxy = x.x.x.x, tak me vyhodi moje DNS, ze takovou adresu
> nezna.
>
> doufam, ze to tady uz nebylo, musel bych se stydet.

Dobry den.
Tento problem jsem u SQUIDA resil, ale neuspesne.
Podarilo se mi ho zkonfigurovat tak, aby se na adresy http
ptal parent proxy, ale na dotazy https se bohuzel neptal  parent proxy, ale
snazil se zkontaktovat https servery sam. Takze tyto pozadavky skoncili chybou.

Vyresil jsem to tak, ze misto Squida pouzivam proxy z Apache a je to bez
problemu.

--
S pozdravem Petr Vacha

E-mail: petr.vacha na pvt.cz