WaveLan & AccessPoint

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Říjen 7 06:14:33 CEST 1999

Zklamu Vas neni to nutne. Zkousel jsem 5 stanic proti
WavePointu a  ad uz nastavim RTS/CTS nebo ne tak se vidi
a klidne provedu ping z jedne na druhy. RTS/CTS vlastne
dela jen to ze Wavepoint komunikuje z kazdou stanici postupne
asi takto, odebere/posle nejake data ze stanice 1 a totez opakuje
v s dalsi stanici atd. Stanice by meli cekat na vyzvani od WP a ne vysilat
sami. Pokud to mate vypnuty tak to pracuje podobne jako na ethernetu,
vsechny vysilaji a resi se kolize. Je to ale receno hodne z jednodusene.
Porad si myslim ze problem je ve spatne nastavene IP adrese, siti atd.
Jinak asi do 5 stanic ma RTS/CTS horsi odezvy, jeho vyhody se projevi
az od vice stanic, I kdyz na beznem provozu to asi nepoznate.

Dan

> V tom to bude "ze se nevidi". Pokud se opravdu "nevidi" (tim myslim
> radiove, tj. oba konce maji mezi sebou kopec nebo pouzivaji uzce smerove
> anteny) a obe komunikuji se STEJNOU antenou (kartickou) = to je vas
> pripad, je treba temto
> stanicim rict, ze se nachazi v systemu, kdy se stanice mezi sebou
> nevidi. Nikdu jsem to nenastavoval v linuxu, ale na Woknech je to
> parametr Mediu reservation se musi zapnout na "Hidden stations".

V linuxu se prida do radky config.opts mediu_reservation=500
Asi takto
module "wavelan2_cs" opts "station_name=moje_pc network_name=nase_sit
ap_density=1 transmit_rate=6 medium_reservation=500"