SENDMAIL - "do not relay"

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Čtvrtek Říjen 7 08:44:35 CEST 1999

On 7 Oct 99, at 7:33, thus spake PVT a.s., pracoviště Náchod:

> Hezky Den
>
> Prosim o radu s nasl. problemem. Mam RH 6.0, SENDMAIL 8.9.
> Pri zasilani posty pres muj linuxovy server s timto SENDMAILEM z jakehokoli PC v siti mi hlasi chyby nedoruceni "We do not relay". Vim, ze to souvisi s nastavenim antispamingu a s se souborem /etc/mail/acces potazmo s acces.db, ktera se z neho generuje. Co ale nevim, jak ta pravidla v souboru
nastavit, aby mohl odesilat kdokoli z vnitrni site.Koukal jsem i na dokumentaci na www.sendmail.org , ale nejsem z tohop moc moudry.

Informace o tomhle jsou v distribuci v cf/README. V tomhle pripade by asi
pomohlo napsat do .mc souboru FEATURE(relay_entire_domain)

/etc/mail/access je spis blacklist, a je opet popsana v cf/README.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!