Fwd: SENDMAIL - "do not relay"

Petr Vacha petr.vacha na pvt.cz
Čtvrtek Říjen 7 08:42:36 CEST 1999

Hezky Den

Prosim o radu s nasl. problemem. Mam RH 6.0, SENDMAIL 8.9.
Pri zasilani posty pres muj linuxovy server s timto SENDMAILEM z jakehokoli PC v siti mi hlasi chyby nedoruceni "We do not relay". Vim, ze to souvisi s nastavenim antispamingu a s se souborem /etc/mail/acces potazmo s acces.db, ktera se z neho generuje. Co ale nevim, jak ta pravidla v souboru nastavit, aby mohl odesilat kdokoli z vnitrni site.Koukal jsem i na dokumentaci na www.sendmail.org , ale nejsem z tohop moc moudry.

Diky
Syrovatka  syrovatka na pvtnachod.cz

Dobry den.
Pocitace, ktere maji povoleno posilat postu pre sendmail musi byt uvedeny v
souboru /etc/mail/access.
Napr.
localhost.localdomain      RELAY
localhost                       RELAY
172.17.44.43                  RELAY
172.17.44.114                RELAY
127.0.0.1                       RELAY

Po provedeni zapisu je potreba bud restartovat sendmail
(/etc/rc.d/init.d/sendmail restart).
Nebo udelat :
cd  /etc/mail/
make access.db

Tot vse.

S pozdravem Petr Vacha

Petr Vacha              Tel.: 066/71 16 582
PVT a.s., o.z.Jihlava   Fax.: 066/71 16 543
Brnenska 71             E-mail: petr.vacha na pvt.cz
Jihlava
586 01                  http://www.linux.cz
http://www.pvtnet.cz    I hate uncle Bill

     mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII