akce z ~/.forward

Radek Šulc sulc na forrest.cz
Čtvrtek Říjen 7 08:49:43 CEST 1999

Takove male shrnuti. Pokud chcete napr. pri prichodu mailu poslat
SMS pouze se zpravou "Mas mail", ale zachovat to, co prislo, delam to tak,
ze do .forward dam radek:
|  /home/<username>/programek

V /home/<username>/programek prachsproste pridam to co prislo na konec
souboru /var/spool/mail/<username> - to se vlastne dela standardne, pokud neni
~/.forward (aspon si to myslim). Ten soubor /var/spool/mail/<username>
je samozrejme treba nejprve zamknout, aby nahodou nedoslo k nejake kolizi.
Na zaver provedu poslani te SMSky. Neni problem to cele nejak zautomatizovat,
abych to nemusel delat pro kazdeho usera zvlast.

Samozrejme lze i jakymkoliv zpusobem zpracovavat obsah prichoziho mailu.
Staci prechroustavat std. vstup a potom to pridavat do mailu i jinych useru
napr. se zmenenym subjectem, obsahem, adresou odesilatele apod.
Moznosti jsou mraky. Jako vhodny se mi jevi Perl.

Je to samozrejme jen jedna moznost, jak realizovat, co chci. Jsou urcite situace,
kdy je jednodussi pouzit napr. zminovany procmail apod. Berte tohle jako popis
jedne z moznosti.

Diky za zajem vsem, kteri se zapojili a i tem, kteri mi dali uvodni "nakopnuti"

Zdar Salk.