Konfigurace samby

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 7 09:09:23 CEST 1999

> Zacinam s Linuxem a potrebuji konfigurovat sambu jiz me nekdo odepsal tu
cestu kde se ten soubor nachazi, ale v tom souboru to nejsem schopen
konfigurovat jde to nekde jednoduseji ? nebo rekne mi jak a kde tedy v tom
etc/smb.conf , pres mc jsem se tam dival pres F4, tak se to ma konfigurovat
?

...Áno... a ukládá se to F2. Návod k sambe je tusim v /usr/doc/samba nebo
tak nejak. Jo a mel byste mit nainstalovany balicek smbfs, jinak nic
nenamapujete.

Mozna existuje (pseudo)graficke rozhrani, ale nevim o nem. Ja to rozchodil
pokusne asi pred pul rokem, ale mel jsem problemy, ze mountovani z NT
Metaframe obcas bylo zavisle asi na pocasi nebo cojavim. Kdyz uz jsem se
tam dostal, tak to chodilo OK. Prikaz smb ovsem fungoval kupodivu vzdy.

             Jaroslav Lukesh