Grafika dotaz

David Sauer davids na penguin.cz
Čtvrtek Říjen 7 09:32:57 CEST 1999

    JL> graficke nadstavbe tak mam tu grafiku rozostrenou a roztrepane
    JL> fonty, kde to v te nastvbe spravim v Xwindow ?

    JL> "Roztrepane" fonty:To je normalni, to jsou Xka. Holt neni to
    JL> TrueType vyvinuty od profiku u Adobe, delali to nadseni
    JL> programatori.

Myslim, ze 'roztrepane' fonty rozhodne nejsou normalni. Pokud jsou jen
nektere fonty ve spatne kvalite, zkuste je vymenit - asi to budou PS
fonty, nektere zkratka nejsou pro monitory, ktere maji proti tiskarne preci
jen nizsi rozliseni. Pokud mate ttf fonty, nainstalujte si ty - navod je
 nekde na penguin.cz(mozna na www.root.cz), neni to nijak sloziteho.
Bitmapove fonty by take mely byt o.k.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)