Joliet cd s ceskymi pismenky?

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Říjen 7 09:58:46 CEST 1999

Dne 4 Oct 99, v 14:00, Tom Hudec napsal(a):

> Myslim, ze nasledujici cast vystupu man mkisofs -- parametr -K
> to vysvetluje.
>        -K     Kludge 16 blank sectors onto the end of the  image.

Jakou mate verzi mkisofsu? Nejak jsem tam tenhle parametr nenasel.

> To ovsem neresi mount Win-ISO na linuxu.
> Nevi nekdo, jestli jde pridat k takovemu image one 16 prazdnych
> sektoru?

Windowsovy iso image jsem uz namountoval.

Zalezi na softwaru, ktery ten image dela. Ten co jsem zkousel puvodne
delal nejaky "taky-iso" image. Fungujici sw, ktery jsem vyzkousel je Easy
CD Creator Deluxe v. 3.5c international.

     Vladimir Smelhaus