Merced: Linux ano, NT ne? (prevzato z sveta namodro)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Říjen 7 12:18:19 CEST 1999

> pani, alfy aj pentia su 64 bit lenze Windows NT su 32 bit... a ako som to
> kedysi pochopil ja inter rozhodol ze je <>ovina prenasat na novy 64 bitovy
> procesor 32 bitovy OS.

Asi ta sklamem ale pentium este nie je 64bit.
pentium bude 64bit az ked vyjde merced a ten este nevysiel.
AMD vydalo athlona a ten je uz 64bit a v porovnavali ho v CHIPe so 32bit
PIII a boli cely bez seba ze 64bitova masina bola rychlejsia ako 32bitova
masina.(blbci)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }