Extrakce souboru z taru bez "/"

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Čtvrtek Říjen 7 16:52:26 CEST 1999

Dobrý den,

> pomoci taru jsem balil soubory na pocitaci s QNX, kde je tak "chytry" tar,
> ze ponechava uvodni "/" v ceste a ja nevim, jak mu to zakazat.

BTW, jak ten tar vytváříte? Já pod QNX tar běžně používám a nemám pocit,
že by se choval nějak nezvykle; rozhodně jsem si nevšiml, že by mi do
cesty sám od sebe přidal "/", pokud mu ovšem lomítko nezadám do seznamu
souborů. Nemohla by být chyba tady?

                                                    Zdravím
                                                  Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 230  ( @// \