2 ks 3Com 509b

Tomas Cermak Cermak na Aquasoft.cz
Pátek Říjen 8 09:13:23 CEST 1999

Zapadlo Petr <PetrZ na IFTPROGRES.CZ> writes:

> Rozchazel jsem ted v serveru 3 kusy techto karet, bylo nutne nastavit konf.
> programkem (3c5x9cfg.exe)kazde z nich jine preruseni a bazovou adresu a

Jo, jo. Jen mala poznamka ze neni 3c5x9cfg jako 3c5x9cfg. Kdyby Vam
kartu nenasel, zkuste jinou versi. Když jsem (jeste loni) delal spravu
site, tak jsem mel asi 3 verse, kazdou pro jiné 3c5x9 karty. Obecne
platilo, ze novejsi program umel i starsi kousky, ale ne vzdy.

Mimochodem v jednom firewallu jsem mel tyhle dve karty. Vsecko mi tam
funguje, ale podle navodu bylo mozne predepsat, ktera z tech karet
bude eth0 a ktera eth1. Tohle jsem tenkrat nenastavil, at jsem se
snazil sebevic. Modul si je nasel a nastavil vzdycky stejne. Funguje
tohle uz dneska? (Byl to redhat 5.1 ale ovladac jsem si stahnul ze stranky
pana Donalda Beckera).