Debian 2.1 z Invexu - dlouhe !

root zuberm na ost.skoda.cz
Pátek Říjen 8 06:06:57 CEST 1999

	Dobry den,
> 1. Cena
> Cena je primerena a odpovida soucasnemu trendu v prodeji
> "free" software.

Souhlasim.

> vytahovani CD se toto lepidlo zakonite prenese na CD :-((
> 10 minut jsem cistil jednotliva CD od tohoto lepidla.

Chce to trosku sikovnosti. Ja jsem vyndal CD bez problemu (a bez namaceni) :-)

> 5. Instalace
> Jednim slovem - horor :-)))

Linux pouzivam vic jak 3 roky, vzdy jsem pouzival RH. Pravdou je, ze proti RH
je instalacni procedura trochu nezvykla, ale pokud clovek peclive cte, co se
po nem chce, tak se da Debian nainstalovat v pohode.

> CD na IBM Thinkpad 770 sice nabootuje do uvodni
> zase nerozpozna, ze CD je bootovatelne -  nicemene

Nerekl bych, ze to je tim CD. Mam na stole NONAME P/166, CDROM z dob krale
Klacka a z CD jsem nabootoval na prvni pokus.

> Doba stravena instalaci (bezuspesnou) 12 h. Nedivim

Doba instalace: 2 hodiny a to jsem po nainstalovani zakladu systemu a rebootu
uz delal v probehu instalace na ostatnich tty (2-6) spravu nasi site.

> se nyni, ze Windowsari se nam Linuxakum smejou, pokud
> se nekdo z nich pokusil jako o prvni system Debian....

Nekde jsem zaslechl nazor, ze Debian/GNU neni zrovna pro zacatecniky. Bez
znalosti Linuxu jsem byl schopen nainstalovat RH, ktery je (podle meho nazoru)
snazsi na instalaci.

> praci vyuzivam, kernel jeste ve verzi 2.0)

Tak si vemte (tusim) disk 5 a udelejte si upgrade na 2.2.x :-)

Zaver: Debianum se tahle distribuce docela povedla, uz se tesim na dalsi verzi.

Martin Zuber