VMware

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Říjen 8 10:01:24 CEST 1999

Dzon wrote:

> Kazdopadne _nainstaluj_ vmware tools, dost to urychli praci s mysi.
> Zadruhe bych vrele doporucoval nainstalovat nejmene narocne wiry - Win95 a
> bez blbosti typu active desktop [doted poradne nevim co to je :)]
> W98 jsou narocnejsi na prostredky, coz se projevuje sneci rychlosti.
> Mam vmware s w95 na iP166MMX a da se s tim neco delat... pokud moc

Ja musim rict, ze VMware pouzivam obcas, cvicne jsem si nainstaloval
W95/98/NT, pricemz NT jsem pak uz moc nezkousel. Kupodivu mi nejlepe chodi
W98, mam pocit, ze je to kvuli siti. Jenze ja tam jen obcas poustim Word
na konverzi dokumentu a na drobne upravy Delphi.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz