SAMBA a 0xA0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Říjen 8 10:29:23 CEST 1999

On Thu, 7 Oct 1999, Ing. Zdenek Havranek wrote:

> Zdravim,
>
> Windows 95/98 v nekterych jmenech misto mezery pouzivaji znak 0xFF, ktery
> se po prekladu do CP 852 zmeni na 0xA0. Tento soubor se da pres sambu
> ulozit ale jiz ne nacist. Umi to nekdo?
>
> (Start / Najit / Soubory ci slozky / neco najit a v menu Soubor / Ulozit
> hledani)
>
> RH 6.0, samba 2.0.3 (drive jsem provozoval RH 5.1, RH 5.2 a s prislusnou
> sambou stejne problemy)

Prvni bugreport co na to vidim. Je to otazka zmeny jednoho radku v
definici codepage, ted se ale nemam cas hluboce zamyslet nad tim, ktereho.
Ozval bych se po nedeli. Kazpodadne nikoho z nas, kteri delali neco okolo
lokazlizace samby nenapadlo, ze se bude v nazvu souboru vyskytovat 0xff.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.