zakazane / na konci pri cp ?

Pátek Říjen 8 11:16:40 CEST 1999

On Fri, 8 Oct 1999, Milos Prudek wrote:

> /var/log/messages nic nehlasi.

co fsck?

> Kolega mi tvrdi, ze v linuxu (na rozdil od UNIXu) se nesmi psat lomitko
> na konci adresare (?!)

to je blbost, jediny mozny rozdil je v pripade symlinku, protoze
"adresar/" ma semantiku stejnou jako "adresar/."

argo:/home/peak $ ls -ld /tmp
lrwxrwxrwx   1 root     root            8 Dec 20  1998 /tmp -> /var/tmp
argo:/home/peak $ ls -ld /tmp/
drwxrwxrwt   6 root     root        40960 Oct  8 11:13 /tmp/

ovsem nedovedu si predstavit, jak by to mohlo ovlivnovat cp (jeste takovym
stupidnim zpusobem)