AMD K7

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 8 11:51:17 CEST 1999

> 	A to jste cetl kde? Moje zkusenosti jsou presne opacne...

JE rychlejsi, ve vetsine pripadu (mimo procesy, kde se hodne vyuziva cteni
z RAM a ne z cache, tedy napriklad pro linuxovy siroce univerzalni a
vytizeny server je lepsi PII). Jeho L2 (interni) cache o velikosti 128kB
pracuje na stejnem taktu, jako jadro CPU, kdezto dvojnasobne az 8nasobne
velika cache (pro serverove PII) u PII pracuje na polovicnim... Tim je,
myslim si, receno vse.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications