dselect

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pátek Říjen 8 12:31:00 CEST 1999

>     PK> Jak uz jsem jednou rikal, mne osobne na dselectu dost
>     PK> deprimovalo to, ze nebylo jasne, jestli jsem v polovine
> seznamu
>     PK> nebo skoro na konci.  Po dvoustem padesatem baliku ten seznam
>     PK> vypadal porad stejne nekonecne.
>
> Zkušený debianista ví, že seznam balíků v Debianu je nekonečný. :-)
> To je právě to, že bych uvítal možnost sbalování a rozbalování sekcí.
>

> Jak to tak vidím, budu asi muset začít dselect hackovat.  Myslíte, že
> je
> to dobrý nápad?
>
> Milan Zamazal

Ja myslim ze by to nebyl spatny napad. Ja bych mnel par navrhu co by se
tam mohlo implementovat.

Muze mi napriklad nekdo vysvetlit proc je v dselectu hledani pouze
smerem vpred?

Aby bylo jasno, nemam nic zasadniho proti dselectu jen si myslim ze by
mnel mit nektre funkce ktere nema.

APT je pekna vec (slysel jsem), ale co ma delat chudak uzivatel ktery
nema pristup k siti a disk ma maly takze nemuze pouzit metodu "file:"
Proste receno metoda multi_cd je pro mne nenahraditelna.

Richard