StarOffice 5.1 instalace:cannot connect to X server

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pátek Říjen 8 13:04:58 CEST 1999

On Fri, 8 Oct 1999, Milos Prudek wrote:

> Uz jsem instaloval SO 5.1 na tri pocitace, ale na ctvrtem se mi nevim
> proc kdyz napisu setup /net objevi cannot connect to X server. Pritom
> ostatni aplikace pro X jedou na tomto pc dobre. Kdyz napisu jenom setup,
> je to stejne. Nevite nekdo v cem by to mohlo byt?

  Kdyz pouzivate parametr /net, tak predpokladam, ze to chcete rozjet po
siti. Zkuste "xhosts +" na X serveru. Pokud zabere, tak je treba nastavit
pristup klientu. Jinak mne napada jeste zkontrolovat promnenou DISPLAY.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>