Mwm a NumLock

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 8 14:42:21 CEST 1999

On Fri, 8 Oct 1999, Zbynek Vyskovsky wrote:

>  Mmch - nevi nekdo, jak podobnym zpusobem osetrit ScrollLock ? S tim ma pro
> zmenu problemy Qvwm.

Ja pouzivam (mimo jine i) qvwm (z recese) a ScrollLock jako prepinac cz/us
klavesnice - bez problemu. Dodrzel jsem czech-howto o pocesteni Xserveru
(zasah do /etc/X11/XF86config) + LC_CTYPE=cs_CZ ...

qvwm-1.0.2

--
 |           Martin Mačok                            |