Vymenny disk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 8 14:49:36 CEST 1999

> A co SCSI nebo si aspon vytahnout HDD kabel a pripojovat se na nej.
> Tak jsem to delal drive - byly na to i takove vymenne krabicky.
> Pres paralelni port je to stejne pomale.

Ne krabicky, ale supliky. Dodnes se prodavaji, ja mam doma i ve firme PC s
prazdnym suplikem, disk v ramecku vozim s sebou, takze data mam porad
available.

Pokud je disk bootovaci, mozna bude problem s HW konfiguraci, linux (asi)
neumi prepinat mezi HW konfiguracemi jako W95, ale pokud neni mezi PC
propastny rozdil (aspon stejna grafika a net), linux jede v pohode.

             Jaroslav Lukesh