mirroring IDE disku 1:1

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Říjen 8 15:02:44 CEST 1999

   From: sevcik na rsc.cz
   Date: Fri, 8 Oct 1999 11:22:33 +0200

Zdravím,

   > Zdravim, lze softwarove mirrorovat dva identicke IDE disky 1:1 ? Velikost
   > je 1,7GB. Pobezi to na RedHatu 6.0. MB Seattle Intel, Pentium III 450MHz.
   > Nenasel jsem v archivu konference uspokojivou odpoved.

samozřejmě, že to jde, ale musíte si opravit startovací skripty, protože
jejich autor to evidentně nezkoušel a místo aktuální verze programu pro
spuštění sw RAID použil volání staršího programu, který navíc ani nebyl v
distribuci samotné. Více informací naleznete v Bugzille na redhat.com nebo v
RAID HOWTO či v dokumentaci k raidtools.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz